RSS
Články
Komentáře

Tak se po delší době zase hlasím. A zrovna mi dnešní ráno tak nahrálo. Užíváme si dovolené a jak to tak chodí, když máte krásné dny, někdo vám to musí zkazit. A taky to zapadá k naší bestofce. Strašně jsem chtěl napsat píseň o bulváru. Ale přesně jsem nevěděl jak na to. Naštěstí, když jsem debatoval o nových písních s Tomášem Rorečkem, drnkl na tu správnou textovou strunu. Říkáme si, že ta píseň bude tak trochu punk. Ne úplně, vždyť náš hip-hop taky není úplně hip-hop a ska není zcela ska, ale pocitově je to punk jak Brno.

„Iluze, ten legální fet, za pár drobných barevný pseudosvět“.

Dnes ráno jsem tedy měl hned dva hovory. Volali hned dva pánové z Aha. Nejdřív Vojtěch Kristen. Tedy nevím jestli je to jeho pseudonym nebo pravé jméno, ale takhle se představuje. Je to ten pisálek, co navštívil na Sázava Festu naši autogramiádu pro Linku bezbečí. Kolik tam padlo podpisů? Nevím. Sedmdesát, osmdesát, možná sto. Na ruce, fotokarty, bříška i do výstřihu. Nechápu to, ale rockový festival si vezme jako mediálního partnera bulvární žumpu a ti pak zneužijí každého „prdu“. Ano, ve stanu Linky bezpečí jsem podle nich osahával děvčata u autogramiády. Důkazem toho je, že jsem tam „radši“ nevzal svou přítelkyni. A hned tomu věnovali skoro celou stranu svého toaletního papíru.

No posuďte sami. Žijeme ve světě tupců a hlupáků, nebo se pletu? Jak je vůbec možné, že někdo může psát takové nesmysly a ještě za to brát honorář. Vy to opravdu čtete a kupujete? Oni tvrdí, že ano. Článek asi zabral, protože dnes přispěchali s novou „zaručenou“ zprávou, ze „zaručeného“ zdroje, který nesmí prozradit. Že jsme se rozešli. Připadáte si jako blázen, když se ráno spolu vzbudíte a o párminut později se dozvíte, že spolu vlastně nejste.

Za pár okamžiků volal přítelkyni i šefredaktor Aha pan Graclík. A tak jsem si pustil hubu na špacír. Byl jsem sprostý, slíbil pár facek- na to mi mladej Vojtěch řekl, že se těší a ať za ním přijedu na Mácháč, ptal se na to, jestli se jim dobře usíná a vstává, když píšou vymyšlené lži, na to pan Graclík: já s tím problém nemám.

A tak jsem zvědav, kolik známých, co „SAMOZŘEJMĚ BULVÁR NEČTOU A NIČEMU V NĚM NEVĚŘÍ“, mi zítra nebo pozítří nebo popozítří napíše, že si přečetli nějaký fajn článek o tom, jak jsem zlý, hrubý, se špatným slovníkem a jak jsem vyhrožoval hodným novinářům.

Ano, to vše jsem v tu chvíli byl a klidně zase budu. A tu facku panu Vojtěchovi slibuji, když mi sám řekl, že se na ni těší. A přijde vždy, když napíše někdo něco tak „ověřeného a hlavně zajímavého“.

..a závěrem kousek textu z Iluze-…svět hnusně míněných náznaků, upocený tisk, parta hyen a šmíráků, jimž bolest má, zvyšuje zisk…. To docela sedí, ne?

87 komentářů k “Iluze aneb hyeny žijí”

  1. 14 Srp 2007 v 12:33Vladur

    Ahoj, mám pocit že s tým nič neurobíš. Ale niejako ten hnev zo seba dostať musíš, tak im to potom aspoň zaspievaj :-)

  2. 14 Srp 2007 v 13:42KACKA

    Taky jsem vzdycky kroutila hlavou nad tim, ze „noviny“ typu Blesk patri k nejprodavanej­sim.. rikala jsem si, to nemuze byt pravda..ale loni jsem mela brigadu na pokladne a nestacila jsem se divit kolik lidi tyhle stupidity kupuje.. kdyby si lidi o to nerikali, tak to nepisou.. bohuzel.. je pravda, ze nasi novinari nemaji ve svete obdoby, to co si dovoluji je nekdy opravdu na par facek.. takze schvaluji..:) i kdyz si nemyslim, ze to neco vyresi, ale pokud ti to aspon trochu pomuze, tak s chuti do toho..:)

  3. 14 Srp 2007 v 14:28Radka

    Richarde, kašli na ně!!!! Racioálně uvažující lidi tyhle braky nečtou a Ti ostatní Vaše písničky neposlouchají, páč jim nerozumí…...takže se na to vykašli….je to určitě těžké, a velký nápor na vztah s přítelkyní, ale tady v Ostravě se poslední dobou rozšířila oblíbená věta (bacha je to trochu sprosté:.) a to:„silnější pes mrdá“….a to bych si asi myslela, když bych potkala všechny ty Vojtěchy a další pány od tisku.(Tisku?:-))
    Drž se a buďte s Martinou nad věcí….

  4. 14 Srp 2007 v 17:14mia

    snad už jen reklama…

    „.. když čtu AHA, chce se mi zvracet…“ ;)

  5. 14 Srp 2007 v 22:21alexx

    RICHARDE SOUHLASIM S TEBOU, TY LIDI SOU NA PAR FACEK. DRZ SE A UZ SE NA WAS TESIM DO JICINA!

  6. 14 Srp 2007 v 22:31Honza Kulig

    Myslím si, že tento článek vystihuje naprosto vše. Ani se Richardovi nedivím, že mu pukly nervy! Bohužel popularita má i svou temnou stránku. Když jsem si na iDNES.cz přečetl rozhovor s Jágrem, kde se ho ptali co je pravdy na řečích o jeho svatbě odpověděl: „Něčím tu Vendulu Svobodovou proložit museli“. Takže asi tak…bulvár je svinstvo…opravdu alespoň trochu racionální lidé tyhle sračky nečtou…

  7. 14 Srp 2007 v 23:08Menelinn

    Každý ví, že ženský se prostě nedokáží ubránit a drbou a drbou, dokud neproberou všechna jména, která kdy slyšela i neslyšela, příhody, které se staly a nebo třeba ne. Ale zdá se mi, že v téhle zemi je kupování a nebo čtení bulváru i mužskou záležitostí. Nevím, jak to chodí jinde, ale začínám shledávat Čechy jako extrémně závistivý národ. No jo, seru si do vlastního hnízda :), fakt je ale, že mě to hrozně štve a taky mě to mrzí, když ty záblesky v očích vidím i u svých přátel.
    S prominutím k autorovi článku, možná by bylo podle mě lepší, kdyby se lidé bavili nad celebritami a známé nechali na pokoji. Ale, jak jsem si všimla, tak to stejně nepomáhá. Nemám žádnou obranu, snad jedině ignorace

  8. 15 Srp 2007 v 11:30Patricie

    Ahojky Richarde je fajn, že jste se po dlouhé době ozval…jste zaneprázdněný takže je fajn že vůbec něco písneš. Člověk se vrátí z dovolené a tak si říkam co si na toho Krajča zase vymysleli a jestli vůbec. Na první pumpě otevřu(nekupuju;)) NEoblibeny denik,a hned jste tam Vy. jedna hloupá věta za druhou. tak si rikam „stejne si ty pitomci na nej vzdy neco najdou, i kdyz se jim snazite vyhnout.“ No jo. I hlupáci se nějak musí živit. Nekteří kopou špínu ze země, jiní z lidí. Tou fackou asi nic nevyresis,naopak. NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ JE IGNORACE. Sam víte jak to doopravdy je a to je dulezite. Jinak na pisnicku se tesim. A po dlouhe dobe také na nějaký ten koncert. Mějte se PoHádkově

  9. 15 Srp 2007 v 14:45ultralunt

    … v tvář bezbranných naplivat,
    neváhá ni v čase stesku,
    o štíty druhých tře se rád,
    v zájmu vlastního lesku…

  10. 15 Srp 2007 v 15:59Lucie

    Milý Richarde, uplně vidím svého muže… :o) podobné záchvaty mívá, když narazí na bulvární zprávy a to jsme jen obyčejní lidé. i když se tomuhle tisku vyhýbáme, kdyby to nešpinilo, bylo by to lepší než toaleťák ;o) ale ono je to do nás práno odevšud. z rádia i televize, no, co naděláme. snad jen cituji svou drahou polovičku: kdyby nějaký profese na světě neexistovaly, vůbec nic by se nestalo (možná by si nikdo ani nevšiml) a prachy by se investovaly tam, kde je to alespoň potřeba. mám pocit, že mluvil zrovna o bulváru :o)
    tak přeju pevný nervy a tohle faktis neřeš :o)

  11. 15 Srp 2007 v 18:05jan

    No musím říct, že přesně souhlasím. Doslova. Každej se musí něčím živit, ale tohle už je fakt moc.

  12. 15 Srp 2007 v 18:23Kačka

    Myslím si že ty ,,redaktoři" budou dál psát ty hnusný výmysly a pomluvy i kdyby jsi jim sliboval vyhohoštění z republiky. Nechci se jich zastávat,ale asi s tim nic neuděláš. Dostal jsi ze sebe vztek,to ano,ale tamty to nezastaví. Přeji pevné nervy tobě i Martině.

  13. 15 Srp 2007 v 19:36Lucka

    Ahoj Richarde, posílám Vám podporu. Bulvární časopisy nečtu , mám na ně svůj názor, který je zřejmě zcela stejný jako Váš. Bohužel to jde se slávou ruku v ruce, ale myslím si/doufám, že rozumný člověk bere takové info s velkým nadhledem a ten , kdo to bere vážně, věří tomu a řeší to , je prostě jouda. Držte se , buďte v pohodě a užívejte života. :-))

  14. 15 Srp 2007 v 20:29polly

    nebudem opakovat co napisali predomnou, ale nik nespomenul, ze Richard Krajco je dobry clovek. veru… si. andrea

  15. 16 Srp 2007 v 0:39Aneta

    jo sedí jak by řekla babička jak zadek na nočník:-D boužel tomu tak je a s tím nic moc nenaděláš, ale sem ráda že si se vypsal ze vzteku, a že si nám ukázal že bejt populární neni občas žádnej med…..

  16. 16 Srp 2007 v 14:29lenka

    ahoj,
    asi je tazko pochopitelne pre obycajneho cloveka, aky pocity teraz mas. no fakt. neviem si to ani predstavit.
    ale u nas na slovensku su uz ludia ktori to neriesia, proste si povedali ze aj bulvarny novinar je profesia a ze aj taky clovek musi z niecoho zit a tvorit. a fakt zalezi len na ludoch a na tebe a tvojej rodine. na ludoch to comu budu verit, a ver tomu ze sa najdu aj taki aj taki. ti co ta maju radi tomu jednoducho neuveria, mozno aj keby to bola pravda. no a ti ktori ta nemusia sa na tom zasmeju a zas budu mat krajsi den, pre nich.
    no a ty vies, ako to v tvojom zivote je, s kym sa budis a kadial chodis a myslim si ze to vedia aj tvoji kamarati a tvoja rodina. a tak mi to pride take cele divne. to ti tak zalezi na tom co si o tebe myslia ini ludia, comu veria a tak. ja chapem je to asi tazke. ale fakt, toto je podla mna len slaba kava. horsie na tom bola asi ta vasa vendula svobodova, alebo u nas je teraz kauza skrucany tluckova.
    proste nejaky pochybny pisalek nema do coho pichnut a tak picha momentalne do teba.
    mas pravdu ze si nahnevany a mas na to aj plne pravo. ale ber to tak, ty zijes tak ako sa ma a nemyslim si ze by si bol nejaky zly clovek, ten pan co to o tebe pisal tak ten asi taky ako ty nieje. a to nech ta tesi.
    som sa musela nejako vypisat. pretoze ta mam rada a aj cely krystof. jednoducho preto. pekny zbytok leta prajem

  17. 16 Srp 2007 v 16:43mith

    ty jo… raději piš o něčem krásném… bulvár ti za to nestojí… to vyřeš raději tou fackou:)

  18. 16 Srp 2007 v 18:29Marmaduke

    Osahávat děvčata a to ještě k tomu ve stanu linky bezbečí!!??…Vy jste ale zvíře..;))Krajčo do boje, bulvár do hnoje!

  19. 17 Srp 2007 v 8:43kristýna

    Ríšo je to jen parta ubožáků, tak si z toho nic nedělej:-) zdravím

  20. 17 Srp 2007 v 11:35ultralunt

    „kdo čte aha, je o krok napřed“… ale směrem kam?:)

  21. 17 Srp 2007 v 11:38Silvinka

    Ríšo abych pravdu řekla,tak mi to vyrazilo dech.Ta jejich drzost nezná mezí.Nenech si kazit chvíle volna a naplno si je i s Marťou užijte.Já vím,lehce se mi to říká…..Ale nezapomeń na to,že je plno lidí,kteří tě mají rádi a bulváru prostě nevěří.

  22. 17 Srp 2007 v 20:27ostravak

    nejvetsi frajerka z aha je jakasi EVA KREMSEROVA richarde bacha na ni tvari se jako kamoska a pak ti vrazi nuz do zad

  23. 17 Srp 2007 v 21:27Mončičák

    Jo, tak ten kousek textu přesně sedí :-(

  24. 18 Srp 2007 v 7:53JaNkA

    ***Vím, že je to dlouhý článek, ale zkuste ho dočíst do konce :) – klidně a pomalu – přesně tak jak jsem ho napsala ***
    Všechny ty bulváry – nebudu jim tady zbytečně dělat reklamu – budou existovat, dokud budou žít lidi, kteří dychtí po senzaci. Můžou si tam přečíst kdo koho podvedl, kdo se s kým rozešel, kdo co zase vyvedl. Tedy aspoň podle všech těch úchylných reklam, které nám na TV obrazovce uvádí Krampol (zaprodal dle mého názoru duši ďáblu) se domnívám, že tohle je celou náplní – nikdy jsem neměla v ruce Ah.. nebo Bl… Nikdy bych takový shit nečetla. Jsou bohužel lidi, kteří nesnídají ráno bez další dávky bulváru. Nezajímá je, že je na článku 5% pravdy a 95% si musel autor vymyslet, aby tyhle lidi bavilo hltat slovo za slovem, větu za větou a článek za článkem. Chodí do práce (nebo spíš nechodí), povídají si o tom s kolegy, rozebírají to a pak to šíří mezi lidi, co to nečtou. Já můžu být v klidu. Nejsem ničím zajímavá, můžu si být tedy jistá, že se na jejich stránkách neobjevím. Ty a Tvoje kapela jste výjimeční. Proto se tam asi budou články objevovat ať budete chtít nebo ne. Člověk asi může proti nim podat nějakou žalobu, možná ji i vyhraje. Zabil bys tím spoustu času a nás ochudil o bezva písničky, které bys v tomhle čase mohl složit. Nebo můžeš jít a vyříkat si to s nimi ručně. Podle mě to vyvolá další vlnu článků – Krajčo zbil novináře; Novinář 4 týdny na nechopence; Je Krajčo násilník?; Krajčo bije i svoji přítelkyni, bla, bla, bla. Jaký je podle mě lék na bulvár? Naučit lidi to nečíst. Už jen to, že jsi napsal tenhle článek, může třeba ovlivnit jednoho z Tvých fanoušků, který možná občas koukne do bulváru, aby se na to vykašlal, aby to už nikdy nečetl. A kdyby to ovlivnilo zatím jen jednoho člověka, díky bohu! Bude jich čím dál víc, doufám. Přeji Tobě i Tvým blízkým jen to nej.

  25. 18 Srp 2007 v 19:09Silvinka

    Pro Janku-napsala jsi to moc hezky:-)

  26. 19 Srp 2007 v 16:07marse

    Ahoj Richarde,
    chápu tvoje rozhořčení nad tím vším…obyčejný člověk, který si bulvár kupuje, bohužel nedohlédne dál než do regálů trafik, přeplněných všemi těmi stohy barevných papírů…má to obrázky,je to levný, dobře to saje vlhkost z promočených bot a dobře to hoří, tak proč to nekoupit,že…Ale věř, že pořád ještě existuje procento (a doufám že není malé) lidí, kteří si místo bulváru otevřou dobrou knížku…
    Přeju hodně úspěchů v boji s větrnými mlýny!!

  27. 20 Srp 2007 v 16:24Jana

    ahojky teda je to fakt síla ten bulvár, jen když vidím v tv tu reklamu s Krampolem (který u mě tímto skončil) tak je mi zle. no ale aspoň o něm nepíšou – i tak se proti tomu dá bojovat tzn. natoč nějakou reklamu na bulvár a budeš mít klid:-)))) né dělám si srandu samozřejmě:-)
    bohužel je pravda že to ti lidi kupují, stačí jenom jet ráno MHD do práce – skoro každý čte blesk, aha, a já nevím co ještě, vždycky si říkám že přece existují i jiné noviny… takže ti to vůbec nezávidím, ale fackou se to opravdu nevyřeší, maximálně jim nahraješ a pak se nebude probírat nic jiného než tohle…
    tak přeju pevné nervy!:-)

  28. 20 Srp 2007 v 18:11Bug

    Nemá cenu se vzrušovat. V bulváru sedí jen trosky, co nikdy nic nedokázaly…Je to kupa hoven a mindráků…

  29. 20 Srp 2007 v 20:38ultralunt

    http://www.me­diaguru.cz/in­dex.php?…

  30. 20 Srp 2007 v 21:58Luciferka

    Je to hnus, ale nemá cenu se v tom šťourat. Tim jim akorát nahrajem, protože přesně na tohle čekají. Myslim, že nejsem jediná, koho nezajímá, kdo s kym, kde, jak a proč, ale dokaď budou nejenom dychtivci po senzacích, ale i lidi, kterí musí bejt v novinách za každou cenu, bude to furt stejný. Musí se vědět, že se někomu zlomil nehet na malíčku pravý ruky, nebo že se někdo uráčil někam přijít. Nám jen zbejvá tyhle sračky nečíst, protože jinak bysme se museli zbláznit. Já si radši pustim nějaký CD nebo přečtu knížku, než abych se starala, kdo komu nasadil parohy a kdo se kde vožral. Vždyť každej je svéprávnej a může si dělat co chce a ne, aby se choval tak, jako to bulvární plátky uznaj za vhodný….

  31. 21 Srp 2007 v 9:54ultralunt

    Můj obllíbenej glosátor Ota Klempa z J.A.R. v jednom starým rozhovoru říká: „Papír prej snese všechno. Není to pravda. Když to pisatel řádně přešvihne, tak se ten papír pobleje. Nekecám, viděl jsem to a je to hnus, ten poblitý fábor papíru. Jenže lidi to skoro nepoznaj, neviděj to, necítěj a klidně si takovou věc vezmou domů… vystřihujou si a schovávaj ty věci.“ Líp to řekne málokdo:)

  32. 21 Srp 2007 v 18:06lenka

    lenka
    tak a teraz asi nastvem vacsinu z vas. nebudem sa hrat na inelektualku, nebudem nadavat na to ze bulvar existuje. a nahodou sa vam s cistym srdcom mozem priznat. ano citam bulvar. niekedy ma nastve, niekedy pobavi. ale aspon som k tym svojim oblubencom nejako blissie. ved aj krystof ma na webe kolonku napsali o nas. alebo z tisku. verim ze richardovi je tazko, to urcite ano. ale to je ta dan za slavu. a splacali ju naozaj vsetci vyznamni umelci. aj ja citam knihy, pocuvam hudbu, tak ako to pisete vsetci vy. ale poviem vam ak sa na titulke nejakeho bulvaru ocitne tvar richarda, alebo inych mojich oblubencov, tak si to kupim a ked nekupim tak si to aspon nalistujem v obchode.
    a nevystrihujem si to.

  33. 21 Srp 2007 v 22:33ada_s

    Richarde, co bys dělal na místě Venduly Svobodové? Šel bys a všechny je zabil? Stejně by to nepomohlo, protože by se objevili další noví pisálci, kteří by psali stejné sr*čky jako ti, co je dosud píší. Chápu tvůj vztek a rozhořčení nad tím, když ráno zapneš net nebo vyjdeš na ulici a vidíš se na první straně jednoho z těch „toaletních papírů“…na druhou stranu s tím přece neuděláš nic a řekla bych, že přes všechno, co píšeš a co si myslíš, to stejně víš. Lidi prahnou po senzaci, jak už tu bylo napsáno, mnohé nezajímá politika či jiné věcí týkající se jejich života, je zajímá kdo kde kdy, s kým a proč..a dokud to budou číst, nikdo s tím nic nenadělá…...
    Žijte si spolu šťastně a spokojeně jako celou dobu a kašlete na bulvár…

  34. 22 Srp 2007 v 10:46Leninka

    Richarde,
    miluji Tvojí píseň Lampion. Mohl bys mi k ní něco napsat? Třeba na co jsi myslel, když jsi to psal. Je tak krásná….
    Přeji hezký den
    Lenka

  35. 22 Srp 2007 v 11:23Martina

    Ahojda Richarde, nj, novináři jsou hrozný skety, nechápu, jak se někdo může živit tím, že si vymýšlejí blbosti o známých osobnostech. Je to hnus! Dobře jsi udělal, že si je seřval :) Holt seš celebrita a musíš se s tím poprat. A já vim, že ty to zvládneš, Iluze vypadá skvěle…. už se na ni těšiiiim. Tak pááčko Martina

  36. 22 Srp 2007 v 18:58Terka

    Děkuji za písničku který bude v rytmu punku, páč punk miluju….. a bohužel s tím nic nenaděláš že lidi baví jen a jen skandály i když jsou vymyšlený….. jak já ted s oblivou říkám „nenaděláš nic“… tak se měj a už se těším až půjdu okolo novinového stánku a v nějaký tom bulvárku na první straně uvidím : „Richard Krajčo násilníkem:brutálně zmlátil Vojtěcha….“ Jen do něj….

  37. 23 Srp 2007 v 13:39kakika

    jj Ríšo….sedíto hodně. :) jinak na tu písničku se moc těším.a s tím rozcházení to nebylo poprvé..ne?ale vymýšlejí čím dál lepší důvod. :)a s tou fackou:super!bude to bomba.'':)'' pa kakika

  38. 23 Srp 2007 v 23:15Troska

    AHA čte dost lidí, ale naštěstí jim moc lidí nevěří – tak na to peč kovboji, jinak se těším na další koncíky – díky za ně

  39. 29 Srp 2007 v 22:48maja

    31/-fakt velmi vystizne,kazdo­padne,nechcem nikoho urazit,ale nemyslim si,ze je dolezite zaoberat nazorom ludi,ktori tento brak citaju a uz vobec nie tymi co ho vytvaraju.Aj tak si myslim,ze tieto „senzacie“ vacsina ludi berie s rezervou a malokto tym clankom naozaj veri,tak potom trochu unika zmysel celej prace tychto takzvanych „novinarov“.
    No ked s tym dokazu zit!? niekto hold k zivotu chrbtovu kost nepotrebuje.

  40. 30 Srp 2007 v 17:50kluk z ostravy

    vy tady pisete ze vsichni rano v tramvaji ctou blesk,aha,sip a luk…ja dneska jel po delsi dobe tramvaji po ostrave….…a hodne lidi cetlo rano Literarni noviny,divadelni noviny,Harmoni­i,Vcelarstvi,Zah­radkar,Muzikus,…­.….….no a take knihy Junga,Platona­,Kant…..atd. tak zas to neni takove cerne jak to vypada

  41. 31 Srp 2007 v 12:43kakika

    vybočuju stémata,ale musím poděkovat za Plán.krásnej…pa

  42. 31 Srp 2007 v 19:18lenka

    ahoj richard
    asi si teraz stastny, lebo pesnicka je taka stastna a o buducnosti a aj to spievas tak lahko a to je fajn.
    a to ze pry ta vase kapela vubec neni vesela….asi je dobre. ato je dobre

  43. 01 Zář 2007 v 20:07Hanička

    Ahojky Richarde. Co na to napsat? Jen, že bulvární novináři jsou svině… a čekají až slavná osobnost udělá chybu, aby to mohli všude napsat (a když ji nenajdou, tak si ji vymyslí…). Facka je málo :-), ale jestli se ti uleví, tak proč ne. Aspoň bude mít zase o čem psát.
    Úspěch se prostě v Čechách neodpouští…
    Můj názor je, že jsi skvělý zpěvák, který při koncertu dělá dobrou šou…

  44. 02 Zář 2007 v 3:33Edith

    Ach, netušila jsem, že máš svoji stránku – to se sice dalo předpokládat, ale ne už tak skutečnost, že do ní píšeš osobně jako bys byl „normální člověk“… Hehe, dělám si legraci :o)
    Pojem normální je příliš… nedefinovatelný (alespoň pro mě tedy zůstává) Je-li normální to, co je většinové, pak nevidím důvod, proč se za tou normalitou tak hnát :o)
    Já bych si tím bulvárem tolik nelámala hlavu… I když to samozřejmě naštve… Já osobně vůbec nechápu, jak je možné, že takovéhle věci zajímá tolik lidí. Jsou to přece (většinou) stejní lidé jako ostatní – jen kvůli tomu, že se párkrát objevili v televizi, se o ně dav začne zajímat… (nebo k tomu mají ještě menší důvod) Ale hlavně že to vydělává…

    „Žijeme ve světě tupců a hlupáků, nebo se pletu?“
    Myslím, že s Tebou můžu souhlasit (ostatně tuhle otázku jsem si už pokládala mockrát… A nejen když jsem byla rozčilená na své okolí za to, jak jsou někteří lidé hloupí. On to bude asi opravdu ověřitelný fakt.)

    Je mi líto, že to musíš trpět. Na tohle podle mě nemají právo, ale podle práv to asi dělat smějí. Já se jen divím, že jim to nepříjde…nepoctivé, nečestné, špatné – takhle o někom psát lži. Jenže to jsem asi dost naivní, když si myslím, že nějaký podobný pocit by jim mohl zabránit v tom, aby si vydělali hromadu peněz…

    … a ještě jedna věc mi leží na srdci… i když Ti to asi říká dost lidí, já se k nim ochotně připojím: Tvoje písničky se mi moc líbí… Máloco se mi líbí v mém rodném jazyce (i když ten je samozřejmě úchvatný, možná jen ostatní umělci nedokáží naplno využít jeho kapacitu… Jsem asi náročný posluchač :o) ), ale Tvůj styl nemá chybu… :o) Obrovská osobitost, která v sobě má něco, co mě uchvacuje… Líbí se mi především texty, můžu o nich dlouze přemýšlet…
    Tak se měj hezky, já už bych se přece jen měla jít vyspat… Dobrou :o)

  45. 02 Zář 2007 v 19:26Vlatik

    Ahoj Richarde.Nenech se rozhodit s těch hloupých článků.Slušní lidé to nečtou.Kdo má trochu rozumu,tak si raději přečte Tvé nádherné texty a poslechne muziku kterou děláš…...To se nedá srovnat s nějakým takynovinářem…­.přeji Ti hodně štěstí v životě a ve skládání….. ten Plán je ůžasný..jen tak dál….

  46. 04 Zář 2007 v 9:30David

    Zdravím Richarde, nenechte si kazit dny, hodiny a vteřiny života lidmi, kteří si na chleba vydělávají parazitováním na cizím neštěstí a lhaním. Pracuji na záchrance, takže s bulvárními médii mám bohužel vlastní zkušenost, na tyhle lidi je škoda plýtvat emocionální energií, ale chápu Vás, taky se někdy neudržím a slovně je posílám někam, když se s kamerou pletou pod nohy a loví co největší kaluž krve.
    Hyeny jsou alespoň užitečné, marně se snažím přijít na to, čím nám prospívá bulvár. Snad tím, že žijeme jinak než oni píšou :o))

    díky za to že jste

  47. 05 Zář 2007 v 1:17Marie

    vtipny, i kdyz ve skutecnosti spis tragikomicky.

  48. 09 Zář 2007 v 11:49filip

    mas pravdu Richarde ja to rikam porad

  49. 09 Zář 2007 v 17:01tra.la.la

    jo to sedí dokonale:D přeju hodně síly do dalších dnů

  50. 15 Zář 2007 v 15:33magda

    Ahoj Richarde a všem, je hezký mít iluze, někdy je to jediná „dokonalá“ část našeho života, ale realita vždy vše převálcuje. A dokud budou mezi námi ti čecháčkové (a žel, my češi bulvár milujeme – já ne!), kteří v televizi zaslechnou přímo bombastický titulek a nemůžou dospat rána, kdy začnou stepovat s důchodcema u ranní trafiky, bulvár bude a bude tisknout. Werich prohlásil nadčasovou větu: Kde blb, tam nebezpečno!„, jakmile se někde takový perspektivní a dychtivý "redaktor“ objeví, je jisté, že každý úsměv, úšklebek, grimasa bude mít zdůvodnění jen takové, které se mu bude hodit do nového čísla. Richarde, pevný nervy a ať tě takoví rádoby existence nerozhodí….

  51. 16 Zář 2007 v 12:37maddi

    Ahoj Richarde,
    krásně jsi to napsal… Víš, nejhorší je, že je v naší republice tolik přihlouplých lidí, kteří fakt každé ráno můžeš potkat v trafice…a co si kupují? bulvár… Není jim líto vyhodit každý den peníze za takové „zvratky“ (promiň)…a ještě navíc…oni tomu doopravdicky věří, oni tím žijí… Dokud bude tolik hlupců, pak se bulvár a bezcharakterní „novináři“ budou mít… A je mi to líto.
    Mrzí mě, že známí lidé, kteří něco umí (a tím tedy nemyslím ty, kteří jsou „slavní“ jen díky bulváru), musí tímhle procházet a musí tomu čelit. Je to začarovaný kruh, nic jim neřekneš…a oni si stejně vybájí pohádku….když na to zareaguješ…opět jsi ten špatný. Richarde, moc Tobě a dalším,kteří to,co dělají, dělají VÝBORNĚ (a to Ty sakra děláš, přinášíš nám pohodu, klid, energii a zamyšlení), přeju pevné nervy a ať Ti to nedovolí narušit soukromý život… Ten má každý svůj, nikomu do Vašich soukromých životů nic není, tak ať jdou sakra všichni do…
    Drž se! Jitka
    PS:….a opravdu hrdě se hlásím k tomu, že jsem si bulvár v životě nekoupila, nekoupím a jsem jeho zapřísáhlý odpůrce… A věř, že nás je určitě víc :-)

  52. 16 Zář 2007 v 22:35Marlen

    Ahoj Richarde, myslím, že nejdůstojnější způsob jak se s tím vyrovnat je to neřešit. Přeji Ti mnoho sil, aby si zůstal nad věcí. Normální lidi to nečtou. A bulvár… jak rychle přichází tak rychle odchází. Ráda poslouchám Kryštof. Hezký večer M.

  53. 24 Zář 2007 v 21:07Px

    Ahoj Richarde, předně si myslím že jsi ten nej. umělec. Ale s tim clankem se opravdu mílíš. Myslím že prostě nemáš cit pro novinářskou abstrakci, na tom článku (našel jsem si ho) není nic závadného (v kontextu s ostatními kecy co Aha píše),mozna az na ten nadpis. Ale ale ta reakce, musis mit tezkej zivot, takhle reagovat na podobne clanky. Proste se musis trosku uvolnit a relaxovat, to je to co potrebujes !

  54. 24 Zář 2007 v 21:11Maruna

    Jo presne souhlasim, takova hystericka reakce !!! normalni clanek v bulvaru. se zacni chovat normlane a je to. Z ty fotky je jasne videt ze tam nejaka podepisovacka do vystrihu byla ! tak o co jde.

  55. 24 Zář 2007 v 21:19Andrew

    Ty krávo Ríšo,
    předem se omlouvám za tykání, ale znáš to, už jednou jsi mi řekl, že jsem primitiv, tak co bys chtěl, že… Trošku jsem pátral po tom článku a celkem nechápu tvé rozhořčení. Fotka ukazuje vše napsané, že si k textu domýšlíš asociace, které tam nejsou..? To bude asi problém někde jinde, kluku ušatá. Každopádně, pokud dojde na pěstní souboj, ty rákosníčku, sázím kilo na Kryštofa (aka Vojtu Kristena – ne, vážně nemá nic společného s tvou „kapelou“). Zdraví Mgr. Andrew & another primitives: Ing. Radek, Ing. Jarda, Ing. Tom & Tom.

  56. 09 Říj 2007 v 7:54Werushe

    Zdravím,
    tak nějak mi příjde neskutečné, že by to opravdu mohl psát ten legendární Richard.
    Když jsem ještě před pár týdny žila v Beskydech, poslouchala jsem s ním CD skupiny Kryštof a když se mě zeptal, co bych si přála ze všeho nejvíce, řekla jsem, že si jednou jedinkrát v životě promluvit s Richardem. Utrhl se na mě, že jsem fantasta. Asi je to pravda:)
    Jenže teď, když žiju v Praze, a potkávám sem tam nějaké ty „slavné“ osobnosti českého stříbrného plátna, říkám si, že to tak nemožné není.
    Tak ráda, bych se Tě Richarde zeptala, kde bereš inspiraci na sklatby, jak dlouho to trvá, než složíš písničku…em, stejně se to nikdy nedozvím.
    Jen snad nakonec. Moravaci držme spolu:D
    Werushe

  57. 16 Říj 2007 v 11:15yasmin

    Nemuzu nezareagovat na ty pochlebujici reakce radoby fanousku (drzime pesticky, soucitime s tebou, vsichni jsou to hovada), ktere jsou tak pokrytecke, ze i me se chce zvracet. A to stojim na te druhe strane, rozumej na strane bulvarnich medii. Na toto tema se mohou vest sahodlouhe polemiky, kdy se stejne nedojde k jasnemu zaveru. Kazda verejne cinna osoba musi pocitat s tim, ze bude „pouzivana“. Vzdy tpo tak byloa bude…Korektnost a dalsi veci jsou na miste (i kdyz…a dalsi polemiky). Nemam problem dotycnemu zavolat, hele jak to bylo, mam tuhle informaci, co mi k tomu reknes atd… Mam problem s tim, kdyz si druha strana mysli, ze je za neproniknutelnou zdi a tak i jedna. Je to kazdeho vec, ale at se pak nedivi, ze si nikdo nic neoveri….

  58. 17 Říj 2007 v 17:35Krajta

    Milý Richarde, ten článek opravdu jako by mi mluvil z duše. Obdivuji všechny osobnosti a celebrity, kteří jsou takto „slavní“ protože to, co se o nich píše je orpavdu o nervy. Já bych nedokázala tomuhle všemu čelit, asi bych skončila na psychiatrii. Víte, mým oblíbeným hercem je krom Vás taky pan David Prachař , a co o něm za poslední leta vyšlo za články v těch „toaletních papírech“ jak jste opravdu výstižně napsal, to byla hrůza, nečtu to ne, je to vážně hnůj ale když jdete okolo trafiky, a všude se na Vás šklebí ty příšerně červené titulky těch připitomnělých plátků, a je pod tím fotografie někoho na kom vám záleží a koho máte moc rád, tak to je opravdu o nervy i když to nesouvisí nijak přímo s vaší vlastní osobou. Já nejsem totiž žádnej drsoň a vždycky si říkám, proboha ať ten hnůj brzo zmizí někde hluboko zaorán do země. Vždycky mi to přijde tak líto toho člověka o kterém se zrovna to všechno píše, nechápu jak tyhle bludy pisálkovské obludy může někdo číst a ještě si v tom libovat. A už vůbec ne, jak to může někdo psát, když ví, že si to vymyslel, takhle klamat , to je vážně konec…
    Ríšo, Vám přeju, abyste se v těhle toaleťácích objevoval co možná nejméně , ale pokud to tak bude, nenechte si to líbit, nesmíte rezignovat, oni na to spoléhají, a jedině díky tomu pak v tom všem můžou pokračovat, lidi by s tímhle měli bojovat, i když to vypadá jako předem prohraný boj, i když se na první pohled zdá, že jdete sám nahý s holýma rukama proti drakovi s tisíci hlavami, nesmíte to vzdát, nikdo by to neměl vzdát, i když horší je i to , že oni na konfilikty také čekají, oni se snaží provokovat k dalším incidentům, aby měli zas o čem dalším něco napsat, kdysi jsem chtěla dělat novinařinu , ale osud tomu někaj nechtěl abych se na školu dostala, nějak mi nejdou jazyky:-), byla jsem z toho trochu smutná, ale dneska si říkám, než skončit u tohohle, psát pochybné články nepochybně zpochybnitelné , to opravdu ne. Ještě jednou díky za to, že s tím vším bojujete jakkoli, písněmi, myšlenkami i třeba tou fackou. Přeju všem slavným osobnostem, aby měli co nejdříve od těch pisálků klid, věřím totiž, že každý jednou dostane přesně co si zaslouží a i na tyhle čmárálky jednou dojde, možná se toho nedožiju, ale věřím tomu. Ríšo fandím vám ve všem co děláte, krásně hrajete v Richardovi III, moc se těším na Poločas, a setkání ve Stavovském divadle 15. 12, (lístky už mám :-) a snad mezi tím stihnu i Černé mléko. Buďte pořád takový svůj, osobitý, nenechte se ničím srazit, budu Vám držet palce.

  59. 19 Říj 2007 v 22:50Dáša

    Ahoj Ríšo.
    Právě mám takový „soukromý mejdan“ s lahvinkou vínka… a při té příležitosti :-) jsem skoukla Tvé „zpovídání“ Janem Krausem na „Uvolněte se, prosím“. Ačkoliv nemám ve zvyku psát nějaké vzkazy atp., tak mi to tentokrát nedá… Tvá zmínka o to haley mě tak trochuz „dostala“. A k tomu taky že čteš poezii aj., aj., aj…. :-). Zkrátka – ač je to sebehloupější (ale o to upřímnější :-) – vidím v tobě když ne „zpřízněnou duši“, tak alespoň podobného „blázna“. Tak kdybys někdy nevěděl, s kým pozorovat tu krajinu na své cestě na harley, tak stačí pár slov či vět… ;-))) Dáša

  60. 22 Říj 2007 v 18:37lenka

    ahoj,
    skoda ze tento blog pises naozaj len cisto sporadicky, pretoze tvoje blogy su pekne.
    taka jednoducha veta.
    a skoda ze tie vase unplugged koncerty mate len v cechach. ked vidim tie clanky o tom ze pridali ste dalsie a dalsie koncerty mam z vas radost ale aj trosku ale naozaj len malinko zavidim. zavidim tym ktori na tie vase koncerty mozu ist.
    ved co moze byt krajsie ako pocut zrcadleni alebo basnira len tak za sprievodu gitary a vidiet ti priamo do oci.
    hmm. jaaaaaaaaaaaaaaaaj.
    to len taky povzdych na koniec.

  61. 23 Říj 2007 v 21:14virago

    ahoj Richarde, jen krátce. umíš krásný básničky, krásný písničky. jsou chvíle, kdy se díky nim dokážu přenést do mimoreality a vracet se v čase. vlastně jsme dva. já a František. děkujeme.

  62. 26 Říj 2007 v 9:19stora

    Bohužel prodejnost těchto tiskovin svědčí o stavu naší společnosti, lidi chtějí být ohromováni a oblbováni aby mohli aspoň na chvíli zapomenout na všední starosti které je obklopují, né všichni jsou schopni se odreagovat u dobré muziky či třeba vína :-)) a tak kupují tyhle „noviny“.Kde je poptávka je i nabídka.

  63. 26 Říj 2007 v 9:38ultralunt

    Storo a další… To spíš lidi přijdou z práce a nechtěj se na nic moc soustředit, nechtěj přemejšlet, nebo se zatěžovat tím, že jejich premiér je kokot, tak radši čtou bulvár, kde je spousta obrázků a lidí, co znaj z televize. Spíš o tom to je. Ne o naší společnosti. Todle funguje všude. V Horní Dolní i v Paříži. Zakázat bulvár, čtenost Literárních novin to nezvýší. Bohužel.

  64. 26 Říj 2007 v 10:27peta

    no.ja ctu uplne vsechno,a chapu ty upracovane a ustarane lidi,ze si ten bulvar kopi,protoze je tom pro ne jakysi relax a uvolneni po kazdodenni namaze a lopote.ja osobne relaxuji u dobre muziky a mezi moje favority pari sepultura a myslim si ,ze nadcasovy krystof.takze richarde,napis neco pro ty lidi,at uz si ten skurveny blesk nemusi kupovat.pomoz jim,jako pomahate mi….…...peta

  65. 28 Říj 2007 v 20:01katka

    Ahoj, premyslim o tom, proc se nekteri lide v bulvaru objevi jednou za uherak – ja to nevim, ale pokud Vam jejich zajem skutecne tak vadi, zkuste se jich zeptat jak to delaji.
    Dle meho facky nic nevyresi a navic by me mrzelo, ze muj nejoblibenejsi zpevak z nejoblibenejsi kapely se snizil k necemu takovemu.Katka

  66. 29 Říj 2007 v 14:00fredy

    Maš recht Richarde. Jsou to upocený hyeny, ale každej se dneska živí jak umí. Budíž to teda pro ně malá útěcha. Jen málo lidí je má v oblibě, ale na druhou stranu si zase každý rád přečte nějakej ten drb ze zákulisí. Jestli tomu někdo věří, tak ať. My ale víme svý. Drž se chlape a ať ti to zpívá. Béďa

  67. 30 Říj 2007 v 14:31Veronika

    Ahoj!No jo, nevděk vládne světem. A všichni se chtějí nějak uživit a někomu nevadí vymýšlet si pomluvy o druhých lidech. Já myslím, že ty i kapela má svý fanoušky, kteří vědí, čemu se dá věřit a čemu ne. A Aha nebo Blesk čteme jen pro zasmání. Přeju hodně štěstí,lásky a málo takových hlupáků do života.

  68. 02 Lis 2007 v 23:34Martin

    Taky se divim, jak nekdo muze svuj zivot takhle prosrat… (zivit se jako bulvarni novinar). Radsi mi, prosim, napis, pro koho jsi napsal Lolitu? Je mi 31 a uz si taky zaslouzim prozit poradny koncert :-) Dekuji a dale do vseho srdcem! Martin

  69. 06 Lis 2007 v 3:49jeplice

    hele, neděláš si to náhodou sám s tím bulvárem, co by jsi bez něho byl, kdo by Tě jinak znal? Raději si to vyřeš ze svými manažery a firmou a spíše nám napiš co tvé CD, Koncerty, představení atd.atd….

  70. 06 Lis 2007 v 12:23Krajta

    Pro : Jepice
    Být známý za tu cenu , že se o mě budou psát nesmysly, lži a bludy??? Tak to fakt ne, Richard přece není známý díky bulváru, pro boha to ne? Píše se o něm i v solidních novinách , nedavno běžel v televizi hodinový pořad o celé Kapele, jeho deska poločas je snad šestá v žebříčku , chceš říct, že tohle udělal bulvár??? Vy byste chtěla být známá proto, že o vás píšou kdoví kde, kdoví co??Já teda rozhodně ne.

  71. 06 Lis 2007 v 12:24Krajta

    Pardon napsala jsem špatně přezdívku, takže oprava:
    Pro: jeplice.

  72. 07 Lis 2007 v 13:43ada_s

    Poločas je první nejprodavanejsi, ne sesty… :))

  73. 09 Lis 2007 v 15:28lenka

    ahoj,
    citam si recenzie, a vase prispevky na koncerty.
    a aj ja chcem nieco take zazit.
    neda sa to zariadit aspon par koncertov na slovensku?
    prosim prosim. ved aj u nas su krasne divadla.
    u nas sa stale hra pesnicka plan. pocujem ju v praci aj niekolkokrat za den. je vyborna a aj klip.
    ste skvely.

  74. 14 Lis 2007 v 2:26Martin

    Takze Lolita je pro Elisku a 24/11 C U v Praze :-) Tak to tam pekne rozbalte – bez husi kuze a s vycenenyma zubama, tesime se moc!!! M.

  75. 27 Lis 2007 v 18:24Dominika

    Richarda,čím dál víc mě přesvědčuješ o tom jak jsi inteligentní a slávou neposkvrněný člověk…;o)Máš pravdu…Je pravda že to hodně lidí čte,protože uvidí napis a zajímá je to ikdyž vědí že to není pravda..:)Drž se a nenechávej se tímhle vytáčet…:)ale já bych se asi taky hodně vytočila…Doufám,že celá vaše kapela bude pořád tak úžasná….:)

  76. 24 Led 2008 v 19:35Sonia

    Tisk. Pryc s bulvarnim tiskem.
    Ale je pravda, ze by si pak pulka republiky nemela co cist, otcove by si nemeli co cist na zachode, a maminy by nemely o cem drbat v obchode.
    Tak jim to nechte.
    A nejlepsi reseni? Opravdu napsat pisnicku, cely narod ji bude zpivat s Tebou:)

  77. 09 Úno 2008 v 21:08Agáta

    Ahojky Richarde a všichni diskutující. Proběhla jsem příspěvky na téma bulvár. Musím říct, že se mi nelíbí přirovnání, že lidi co čtou bulvár nedohlédnou dál než za regály či pult v trafice nebo tak nějak podobně to tam bylo popsáno. Já se klidně přiznám – bulvár čtu. Ale uvažuji racionálně a nemyslím si, že bych trpěla sníženou inteligencí. :-)) Můžu hrdě prohlásit, že mám vysokoškolské vzdělání. Proč hrdě? Začala jsem studovat jakmile mi odrostly děti do puberty a vloni jsem úspěšně odstátnicovala z psychologie, sociální pedagogiky a práva a to mi letos bude 37. Ale zpět k bulváru – čtu jej, ale používám ho místo bývalého „Dikobrazu“. Komentuji to a beru to spíš s humorem. Spoustu věcí mě také rozčílí, ale nad spoustou věcí se tam zamyslím. Neřeším rozchody, kdo kde s kým – to je věc těch lidí. Beru to jako reklamu těch, o kterých píší, protože si myslím, že ty bulvární plátky působí na každého „normálního“ člověka stejně. Přečte a zahodí – neřeší, maximálně řekne: „Chudák Richard (Karel, Iveta, Aneta, Michal….), už zas ho/ji vláčejí nějakou špínou, ale třeba ho to nakopne k nějaké super písničce“. Já to tak teda mám. A pak příjdu domů, pustím si cd s milovanýma Kryštůfkama a nějaký bulvár je mi ukradený. Stejně si z jejich článků vezmu co chci já a ne to, co mi vnucují. Kryštůfky miluji od počátku, na koncertě v Brně jsem se vyblbla i s mojí dcerou, jen na akusťák jsem se nedostala. A proto kašlete na bulvár, pokud vás prudí. Nechte nás ho číst, my mu stejně nevěříme. (Hospodářským novinám nerozumím, Právo mě nebaví, MF Dnes taky pěkně kecá, člověk si nevybere.) Třeba ti novináři fakt neumí nic jiného než psát „zaručené zprávy“, tak je snad nenecháme umřít hlady, ne? Ale tu facku, tu jim klidně uštědříme. Každý z nás občas dostane facku od života, tak proč ne bulvární pisálek? Mějte se krásně a zbytečně se nenervěte nad bulvárem, pusťte si Kryštůfky a relaxujte. Pááá.

  78. 09 Úno 2008 v 22:56svetluska

    Ahoj… v pondeli se v nasem okoli stala vazna autonehoda, kde zemreli 2 lidi a 2 byli zraneny…proc ti to pisu? Protoze mezi tema 2 zranenyma byla i jedna znama…o ktere v blesku psali, ze zahynula pri prevozu do nemocnice… Vsichni v okoli se o tom zacali bavit a vypravet. (chudaci pribuzny) Faktem je, že ta holka neni vubec mrtva, lezi v nemocnici a je pooperaci – nevi se jestli bude chodit…ale zije – a to si myslim ze je dulezite… Po tomhle zazitku nebo zkusenosti z vlastniho okoli sem se presvedcila, ze bulvarnimu tisku se neda vubec verit…a co je jeste horsi je to, ze nektera media(radia) si precetla ten tisk a pak mluvili o te divce jako o mrtve… vubec nedokazu pochopit – proc to napsali, ale jedno vim, ze jim je uplne jedno co napisou – hlavne kdyz se to dobre proda – dela se mi z toho nevolno

  79. 24 Úno 2008 v 20:38mpn

    Proto je skvělej nápad tenhle blog kde můžete vše vysvětlit. Dnes je bohužel prakticky všechen tisk bulvární jen některý je bulvárně fekální :-) Jen pro příště věřte mi že je daleko víc naštvete příjemným úsměvem než fackami. Vím že to je často velmi těžké, ale zabírá to.

  80. 05 Bře 2008 v 10:58Leni

    Richarde píšou takové kraviny o Vás,že bych ani nemohla věřit,že je to pravda.A stejně ty co Vás mají rádi či obdivují jen zakroutí hlavou nebo se začnou od srdce smát.

  81. 18 Bře 2008 v 19:21dextrush

    absolutne suhlasim. ale neboj, tohto hnoja nie je vela len u vas. nechapem, ako sa niekto moze zivit, vymyslanim absurdnosti. a absolutne nechapem, ako si niekto dokaze takyto „platok“ kupit a uverit mu. nieto sa hoci len na chvilu zamysliet nad pravdivostou. je to na smiech nielen u vas. pride mi to ako Shakespearove – kralovstvo Danske.
    myslim, ze taketo zvasty by sa mali zakazat. rovnako „dobre informovane“ a „nemenovane zdroje“ a venovat sa veciam, ktore su prinosne.. napriklad fakty o podarenom festivale.

  82. 30 Čvc 2008 v 0:15Zuzana

    Teda, Richarde, ty tady máš komentářů:) Tolik lidí tě přišlo podpořit…to je přeci skvělé. Mně taky občas někdo naštve, lidi jsou hrozně bezohlední, kdyby to zákon dovoloval, válcujeme chodce na přechodech a střílíme se jen tak z nudy. Jenže ještě na tomhle světě zbyla spousta dobrého a spousta báječných lidí:) Občas je vídám v tramvajích, nebo na ulici, dělají si navzájem drobné milé maličkosti, které nejsou povinné, ale přesto je u někoho zahlédneš:) A Bulvár nečtu, nemám ho ráda a myslím, že každý s troškou rozumu v hlavě, chápe, o čem to asi je. Peníze hýbou světem pro mizerný a hlavně zbytečný konzum. Lidé by se neměli obohacovat na úkor druhých, jenže se to děje…. můžeš začít u sebe, každý den udělej něco hezkého, měj z toho dobrý pocit a pak tě takové blbosti, jako je bulvár, úplně obejdou

  83. 21 Srp 2008 v 12:56Radim Mynář

    hlavně, že jsme zdravím, Richarde. Aspoň někdo.

  84. 06 Led 2009 v 22:54edita

    neztrácejte čas blbým bulvárem to fakt nemá cenu plýtvat na ně vaši pozitivní energii – já ji raději slyším ve vaši hudbě- všechny ty superlativy by se o vás nevešli ani na šecky české bulvární časáčky : D taaaaaakže nevšímat si je nejlepší TREST pro ne – nikkdo normální jim nevěří

  85. 08 Lis 2009 v 14:45Alien

    Iluze je perfektní. Jo a s tím tím šéfredaktorem bych si někdy chtěl promluvit. Měli by ho vystavit do muzea jako blbečka na entou.
    Ríšo drž se, věříme ti.
    Alien

  86. 13 Úno 2010 v 1:39Ed Peo Gers

    Milí Richarde zrovna dnes jsem poslouchal jedno hudební rádio ,kde s Vámi byl rozhovor. Zrovna jsem při tom maloval obrázek a tak mne napadlo zda by ten pan Krajčo nepotřeboval ,například hezký obal na CD ? No a takhle k večeru jsem si jenom zajel na staromák ,zalejt květiny do jedné kanceláře. A stala se neuvěřitelná věc ,v jedné zatáčce v černém automobilu ,vidím Richarda Krajča. Naposledy jsem ho viděl takhle naživo v Lucerna baru před pár lety na jedné akci. Tak jsem si řekl ,to jsem na něj tolik myslel ,že jsem ho až přitáhnul ? Takže Richarde pokud čtete tyhle řádky ,mrkněte prosím na můj web a pokud máte zájem o spolupráci měl bych pár nápadů.

  87. 21 Čvc 2010 v 7:58JAMES

    < blockquote >< a href=„http://­medicamentspot­.com/“>Medica­mentspot.com. Canadian Health&Care.No prescription online pharmacy.Best quality drugs.Special Internet Prices. Low price drugs. Order drugs online< /a >…

    Buy:SleepWell­.Nymphomax.Amo­xicillin.Lasix­.Ventolin.Coza­ar.Acomplia.Li­pitor.Female Pink Viagra.Prozac­.Lipothin.Ari­cept.Seroquel­.Advair.Zetia­.Female Cialis.Wellbutrin SR.Benicar.Zo­cor.Buspar….

Zanechte komentář